Enkel kycklinggryta!

Heeey på er! Sitter hemma hos min pappa och kom hem för en liten stund sen. Har haft en mysig eftermiddag med min mamma, min bror och mormor. Vi har firat min lillebror lite eftersom han fyller elva år på lördag. Träffas ju inte så ofta i familjen heller, så idag stog jag för middan. Dock ville alla ha någonting som gick snabbt så slängde ihop en kycklinggryta som vi åt tillsammans med Tagliatelle och en god sallad.

I den suuuperenkla grytan hade vi några kycklingfiléer, lite wokgrönsaker, vitlöksklyftor och två burkar med Créme bonjour med någon vitlök och örter smak tror jag. Inte använt den produkten innan, men tänkte kul och testa. Mer än detta behövdes inte för att fylla våra magar med gotti.



Kommentarer
louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också. Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Jag har en dagens blogg tävling och hoppas du kan delta med här :http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-fredag.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-03 17:03:44
URL: http://laakinoiise.co.cc

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0