hello there!

Välkommen till denna nya, fräsha och snygga blogg, fast ne.. så snygg är den inte. Men jag kan inte designa bloggar själv så.. men hittade en blogg med skitfina designer och skickade nyss iväg ett mejl till hon om en deisgn jag tyckte om. Stog inte ngnstans om de kosta så I guess it didn't. Men får hoppas på ett snabbt svar och att jag kan få den designen.

Så tänkte skriva lite about tha blog. Har en annan blogg också som ni hittar här, men på denna bloggen tänkte jag skriva lite mera om recept, mat och bak. Nu är de så att jag är väldigt ny inom detta, har inte haft intresset för det så länge och jag är inte vidare duktig på det. Men jag ska försöka lära mig mer genom att testa lite olika. Idag har jag t ex bakat cupcakes för första gången, kan ni tänka er? Första gången, vem har inte gjort de tidigare lixom. Såklart så blev dem ju inte så finna men goda blev dem iaf.

Jag kommer ju inte att vara superaktiv här, men när jag har lagat något eller bakat något så ska jag försöka att lägga in det.
Ska greja lite grann med bloggen nu även om jag inte kan sånt egentligen, men I'll give it a try. Peace så länge.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0