Era ägg frukostar!

Frågan var ju hur ni brukar äta ert ägg till frukost, om ni nu gör de förstås :) och era svar har ni här:

Vanligt kokt med salt
Stekt ägg på mackan
Skivat på rågbröd eller knäckebröd med majonäs, salt och peppar
Äggröra
Äggmacka med kaviar
Omelett med olika fyllningar som bacon, skinka, makrilll, tonfisk, grönsaker osv..



Tack för alla era svar! Har vart lite dåligt uppdatering här de sista men har inte haft någonting att skriva om. Kommer förhoppningsvis något kul i helgen. Nu ska jag snart iväg på träning. Core och spinning blir det idag. Sen blir de nog basta med Lollo!

Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Simone

Ja det är jättebra, eller jag trivs med att arbeta med människor så jag tyckte det var ett bra val för mig. :)

Jag tror du har valt helt rätt, handels låter så himla skojj !:D

2011-03-24 16:28:24
URL: http://siimoneswardh.blogg.se/
Sofia

Jätte fin blogg. brukar inte fasta för andras bloggar som jag inte känner men denna kommer jag absolut att kika in på igen :)

2011-03-24 23:39:30
URL: http://alicesofiaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0