Fredags-frukost



Flingor med banan, hallon och kanel (som jag inte strött på när jag tog bilden) Gott var det!

& Ett kokt ägg som blev exactly as I wanted it. Löööst =)



& lite historiaplugg till de såklart.

Har haft en lång sovmorgon nu och ätit en god frukost, egentligen var jag ju sugen på en god äggmacka men fanns de ngt gott bröd? neej. Men snart ska jag baka bröd, söndag kanske.
Nu ska jag snart till skolan, och när jag kommer hem tänkte jag baka lite cupcakes till tjejkvällen hos Giselle ikväll, så de blir nog bra =)

Kommentarer
Anonym

Hej! Fin blogg:)

Kan du inte skriva lite om koktider för ägg och så? Blev lite sugen på att koka ägg till frukost men vet inte hur länge jag ska koka dom för att de ska bli bäst. Tacksam för svar :)puss

2011-03-21 07:45:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0